Com diuen alguns companys arxivers, la realitat que vivim és crua, difícil i, en ocasions, dramática. 

Tanmateix, és evident, no podem caure en el desànim o en el derrotisme. Per això, entre altres coses, cada any celebrem el Dia Internacional dels Arxius d’una forma creativa i col·laborativa. Posant en comú el que sabem, compartint experiències i perspectives de futur.

Enguany ens hem coordinat amb el Servei d’Arxius de la Generalitat Valenciana i hem realitzat un conjunt d’ofertes complementàries en l’espai,  en la temàtica i en la metodologia de treball.

A Castelló de la Plana hi haurà una trobada centrada en la valoració documental. A València, com ja sabreu, la Conselleria organitza les segones jornades d’arxius del Segle XXI, en la qual participen alguns dels nostres socis més qualificats. A Ibi, i en un context molt adient, ens centrarem en què es pot i deu fer amb els arxius d’Empresa. 

En tots els casos, tant de l’AAV com des de la Conselleria, s’informarà de les darreres novetats en l’oferta formativa i del SAVEX.

Us convidem, doncs, a participar-hi, a enfortir llaços, capacitats, línies de futur i, perquè no, compartir també una bona taula.






Per participar i/o reservar el dinar heu de posar-se en contacte amb

Ibi: M. José Martínez, archivo@ibi.es
Castelló: Helena Pitarch, secretaria@arxiversvalencians.org




Tal como dicen algunos compañeros, la realidad que vivimos es cruda, difícil y en ocasiones dramática .

Sin embargo, es evidente, no podemos caer en el desánimo o en el derrotismo. Por eso, entre otras cosas , cada año celebramos el Día Internacional de los Archivos de una forma creativa y colaborativa. Poniendo en común lo que sabemos, compartiendo experiencias y perspectivas de futuro .

Este año nos hemos coordinado con el Servicio de Archivos de la Generalitat y hemos realizado un conjunto de ofertas complementarias en el espacio, en la temática y en la metodología de trabajo .

En Castelló de la Plana habrá un encuentro centrado en la valoración documental. En Valencia, la Conselleria de Cultura y Educación organiza las segundas jornadas de archivos del Siglo XXI, en la que participan algunos de nuestros socios más cualificados. En Ibi, y en un contexto muy adecuado, nos centraremos en lo que se puede y debe hacer con los archivos de Empresa .

En todos los casos, tanto desde la AAV como desde la Consejería, se informará de las últimas novedades en la oferta formativa y del SAVEX.

Os invitamos, pues, a participar, a fortalecer lazos, capacidades, líneas de futuro y, porqué no, compartir también una buena mesa .


Para participar y / o reservar la comida hay que ponerse en contacto con

Ibi: M. José Martínez , archivo@ibi.es
Castellón: Helena Pitarch , secretaria@arxiversvalencians.org






Imatges: www.ibi.es; http://www.dipcas.es/es/archivo/
Imágenes: www.ibi.es ; http://www.dipcas.es/es/archivo/
Leer más ...